I. Administrator danych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Symposio Centrum Edukacyjne Aleksander Możdżan, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 74/325, 50-020 Wrocław, posiadający NIP: 8992742825, REGON: 022109903 (dalej: „Administrator”).
W celu skontaktowania się z nami należy:
- wysłać e-mail na adres: sekretariat@symposio.pl, lub
- wysłać list na adres: ul. Marszałka J. Piłsudskiego 74/320, 50-020 Wrocław, lub
- zadzwonić pod numer telefonu: +48 690 977 760.
II. Cele przetwarzania danych
Przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących podstawach prawnych i w następujących celach:
1. Korzystanie z naszej strony internetowej https://symposio.pl/
Będziemy gromadzić i analizować dane zbierane podczas Państwa wizyt na naszej stronie internetowej w celu udostępnienia treści, w celach bezpieczeństwa i zapewnienia zgodności z przepisami prawa (m.in. przez możliwość wyboru co do zbieranych plików cookies). Ponadto, jeśli wyrażą Państwo zgodę na instalację odpowiednich plików cookies, możemy również przetwarzać dane w nich zawarte w celach (i) analitycznych aby mierzyć sposób korzystania z niej, usprawniać jej funkcjonowanie i lepiej dopasowywać ją do potrzeb użytkowników (ii) w celach marketingowych – co stanowi nasze prawnie uzasadnione interesy.
W wyżej wymienionych celach będziemy wykorzystywać między innymi pliki cookies, o których mowa w punkcie VIII poniżej. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, czyli nasze prawnie uzasadnione interesy.
2. Prowadzenie kursów przygotowujących do egzaminów
a) Będziemy przetwarzać Państwa dane w związku z realizacją zawartej przez nas umowy o świadczenie usług edukacyjnych lub podjęciem działań na Państwa żądanie przed jej zawarciem (w szczególności przygotowanie oferty współpracy). Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO czyli niezbędność do wykonania umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem;
b) Jeśli są Państwo członkiem personelu naszego klienta, będziemy przetwarzać dane związane w wykonywaniem przez Państwa obowiązków służbowych, w celu realizacji umowy o świadczenie usług edukacyjnych zawartej przez nas z Państwa pracodawcą lub zleceniodawcą. Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO czyli nasz prawnie uzasadniony interes polegający na utrzymywaniu kontaktu i zapewnieniu współpracy;
c) W związku z zawarciem z Państwem umowy ciąży na nas szereg obowiązków prawnych, w szczególności obowiązki nałożone przez przepisy podatkowe, związane z rozliczeniem zawartej umowy. Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO czyli niezbędność do realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa;
d) Jeśli korzystali Państwo z naszych usług, możemy przetwarzać Państwa dane w celu przesłania ankiety oceniającej ich jakość. Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO czyli nasz prawnie uzasadniony interes polegający na uzyskaniu informacji o ocenie świadczonych przez nas usług;
e) Jeśli w związku ze świadczeniem usług edukacyjnych wystąpią pomiędzy nami jakieś spory, możemy przetwarzać Państwa dane w celu ich rozwiązania, w tym w celu dochodzenia, ustalenia lub obrony roszczeń, co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes. Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, a w przypadku danych szczególnych kategorii – art. 9 ust. 2 lit f) RODO.
3. Przetwarzanie danych kontrahentów
a) Jeśli są Państwo naszym kontrahentem, będziemy przetwarzać Państwa dane w celu realizacji zawartej umowy lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed jej zawarciem. Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO czyli niezbędność do wykonania umowy;
b) W związku z zawarciem z Państwem umowy ciąży na nas szereg obowiązków prawnych, w szczególności obowiązki podatkowe, związane z rozliczeniem umowy. Podstawą przetwarzania danych w tych celach jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO czyli niezbędność do realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa;
c) Jeśli są Państwo członkiem personelu naszego kontrahenta, będziemy przetwarzać dane związane w wykonywaniem przez Państwa obowiązków służbowych, w celu realizacji umowy zawartej przez nas z Państwa pracodawcą lub zleceniodawcą. Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO czyli nasz prawnie uzasadniony interes polegający na utrzymywaniu kontaktu i zapewnieniu współpracy;
d) Jeśli w związku z zawarciem umowy wystąpią pomiędzy nami jakieś spory, możemy przetwarzać Państwa dane w celu ich rozwiązania, w tym w celu dochodzenia, ustalenia lub obrony roszczeń, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem. Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
4. Przetwarzanie danych w celu prowadzenia korespondencji
Jeśli kontaktujecie się Państwo z nami za pomocą poczty elektronicznej, możemy przetwarzać dane w celu prowadzenia z Państwem korespondencji. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO czyli nasz prawnie uzasadniony interes polegający na utrzymywaniu kontaktu.
5. Przetwarzanie danych użytkowników profilów społecznościowych
Możemy przetwarzać Państwa dane zgromadzone na prowadzonych przez nas profilach w portalach społecznościowych takich jak m.in. Facebook, LinkedIn, YouTube czy Instagram w celu zapewnienia funkcjonowania tych profili, interakcji z Państwem lub informowania o prowadzonej przez nas działalności (co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes). Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
6. Działania marketingowe, w tym newsletter
Jeśli wyrazili Państwo zgodę na otrzymywanie od nas informacji marketingowych telefonicznie lub mailowo lub zapisaliście się Państwo na nasz newsletter, będziemy przetwarzać Państwa dane w celach marketingowych, w szczególności w celu przesyłania informacji o usługach świadczonych przez Administratora i ofercie Administratora, w tym wydarzeniach, w których bierzemy udział.
Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit f) RODO – nasz prawnie uzasadniony interes polegający na promowaniu naszej działalności (nasz interes jest ściśle powiązany z wyrażoną przez Państwa zgodą na otrzymywanie informacji marketingowych / newslettera).
7. Rekrutacja pracowników
Jeśli wysyłają Państwo do nas dokumenty aplikacyjne, będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu prowadzenia rekrutacji:
a) w zakresie danych określonych w kodeksie pracy jako obowiązkowe, to jest: imienia, nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, podstawą ich przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO i art. 22¹ § 1 i § 2 kodeksu pracy czyli niezbędność do wykonania obowiązku nałożonego na nas przepisami prawa;
b) w przypadku zamieszczenia w dokumentach aplikacyjnych innych danych niż określone powyżej (podanie takich danych jest dobrowolne i zależy wyłącznie od Państwa), podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO czyli Państwa zgoda. Proszę zwrócić uwagę, że przesłanie przez Państwa dokumentów aplikacyjnych zawierających ww. dodatkowe dane będzie równoznaczne z udzieleniem przez Państwa zgody na ich przetwarzanie;
c) w przypadku wyrażenia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych również do celów przyszłych rekrutacji, podstawą ich przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO.
III. Obowiązek podania danych
Podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne. Jeśli jednak zdecydują się Państwo na skorzystanie ze świadczonych przez nas usług, przetwarzanie Państwa danych może być konieczne do ich wykonania, przykładowo:
- W przypadku wizyt na naszej stronie internetowej przetwarzanie Państwa danych, takich jak adres IP, data i godzina odwiedzin, miejsce z którego następuje logowanie, jest niezbędne, abyście mogli Państwo z niej korzystać;
- W przypadku danych zbieranych w celu wykonywania zawartej z Państwem umowy (lub zbieranych na Państwa żądanie przed jej zawarciem) podanie tych danych jest niezbędne, abyśmy mogli nasze usługi wykonać i rozliczyć. Dotyczy to takich danych jak Państwa imię i nazwisko, adres, PESEL, NIP, dane kontaktowe (email lub telefon);
- W przypadku, gdy kontaktują się Państwo z nami jako członek personelu podmiotu, z którym mamy zawartą umowę, przetwarzanie Państwa danych jest niezbędne do celów realizacji tejże umowy;
- W przypadku, gdy kontaktują się Państwo z nami za pomocą poczty elektronicznej, przetwarzanie Państwa danych takich jak adres poczty elektronicznej, imię, nazwisko oraz wszelkie informacje podane w treści wiadomości, jest niezbędne, byśmy mogli prowadzić z Państwem korespondencję;
- W przypadku wysyłki newslettera podanie Państwa adresu e-mail jest konieczne do otrzymania newslettera;
- W przypadku danych zbieranych na potrzeby rekrutacji obowiązkowe jest podanie danych określonych w punkcie II. 7 a) powyżej.
IV. Okres przechowywania danych
Będziemy przechowywać Państwa dane przez następujące okresy:
- W przypadku danych przetwarzanych w związku z zawarciem umowy o świadczenie usług edukacyjnych, będą one przetwarzane przez okres 10 lat od końca roku, w którym były świadczone usługi edukacyjne;
- W przypadku danych niezbędnych do realizacji umów innych niż umowy o świadczenie usług edukacyjnych oraz danych niezbędnych do wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na nas w związku z jej zawarciem – przez okres przedawnienia roszczeń lub przedawnienia roszczeń podatkowych (w zależności od tego, który z tych okresów upłynie później). W przypadku wszczęcia postępowania w sprawie, dane będą przetwarzane do momentu jego prawomocnego zakończenia;
- W przypadku danych, dla których podstawą przetwarzania są nasze prawnie uzasadnione interesy, dane będą przetwarzane do momentu wniesienia przez Państwa sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, z wyjątkiem sytuacji, gdy:
- nasze interesy przeważają nad Państwa interesami, prawami lub wolnościami – w takim przypadku dane będziemy przetwarzać dalej, lecz nie dłużej niż jest to niezbędne dla celów przetwarzania;
- potrzebujemy Państwa danych do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – w takim przypadku dane będziemy przetwarzać do momentu prawomocnego zakończenia postępowania arbitrażowego, sądowego lub egzekucyjnego (jeśli będzie prowadzone).
- W przypadku danych przetwarzanych na podstawie wyrażonej przez Państwa zgody, dane będą przetwarzane do momentu jej wycofania;
- Dane zbierane do celów aktualnie prowadzonej rekrutacji będą przetwarzane do momentu jej zakończenia. W przypadku danych zbieranych na potrzeby przyszłych rekrutacji, będą przetwarzane do momentu wycofania udzielonej przez Państwa zgody, jednak nie dłużej niż przez okres 6 miesięcy.
V. Jakie prawa Ci przysługują
W związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
- Prawo dostępu do danych;
- Prawo do sprostowania danych;
- Prawo do usunięcia danych;
- Prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
- Prawo do przenoszenia danych;
- Prawo do wycofania udzielonej zgody na przetwarzanie danych, przy czym skorzystanie przez Państwa z tego prawa nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego do chwili cofnięcia przez Państwa zgody;
- Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na przetwarzanie przez nas Państwa danych.
Mają Państwo także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, jakiego dokonujemy ze względu na nasze prawnie uzasadnione interesy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO). W takim przypadku nie będziemy mogli dalej przetwarzać Państwa danych, chyba że nasze ważne, prawnie uzasadnione interesy będą przeważać w konkretnym przypadku nad Państwa interesami, prawami lub wolnościami oraz w sytuacji, kiedy będziemy potrzebować Państwa danych do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
VI. Przekazywanie danych osobowych
Możemy przekazywać Państwa dane osobowe:
- firmom, które zapewniają nam usługi hostingowe, informatyczne i analizy aktywności na stronie internetowej;
- firmom, które zapewniają nam usługi księgowe;
- radcom prawnym, adwokatom lub doradcom podatkowym, z którymi współpracujemy;
- podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na mocy przepisów prawa.
W przypadku wizyty na naszej stronie internetowej Państwa dane osobowe mogą być przekazywane poza obszar Unii Europejskiej do państw, które Komisja Europejska uznała za zapewniające odpowiedni stopień ochrony danych, w tym w szczególności do USA w ramach programu EU-US Data Privacy Framework. Ponadto, możemy przekazywać te dane również do państw, co do których Komisja Europejska nie podjęła takiej decyzji, przy czym takie przekazanie będzie każdorazowo odbywać się z zachowaniem odpowiednich zabezpieczeń wymaganych przez RODO, w tym na podstawie standardowych klauzul umownych. W celu uzyskania kopii powyższych zabezpieczeń należy skontaktować się z nami na dane kontaktowe wskazane w pkt. I powyżej.
VII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Nie podejmujemy zautomatyzowanych decyzji w oparciu o Państwa dane osobowe.
VIII. Pliki cookies
Czym są pliki cookies?
Na naszej stronie internetowej wykorzystujemy pliki cookies, a więc niewielkie pliki tekstowe, które są instalowane i przechowywane na Państwa urządzeniu końcowym (np. komputerze, smartfonie). Pliki cookies zawierają nazwę domeny naszego serwisu internetowego, czas przechowywania ich na Państwa urządzeniu końcowym oraz unikalny identyfikator. Dzięki plikom cookies wiemy, kiedy korzystacie Państwo z naszej strony internetowej, jakie podstrony wyświetlacie, jak długo na niej przebywacie i z jakiego miejsca na świecie się na nią logujecie. Nie znamy jednak Państwa tożsamości, w szczególności Państwa imienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu czy adresu email.
Pliki cookies można podzielić ze względu na pochodzenie na pliki własne (dostarczane bezpośrednio przez odwiedzaną przez Państwa stronę internetową) lub pliki zewnętrzne (dostarczane przez inną domenę niż odwiedzaną przez użytkownika).
Ponadto ze względu na czas przechowywania, pliki cookies możemy podzielić na pliki sesyjne, które wygasają po zakończeniu sesji przeglądarki oraz na pliki stałe, o dłuższym okresie ważności. Pliki stałe przechowywane są na urządzeniu końcowym użytkownika między sesjami przeglądania i pozwalają przykładowo na zapamiętanie preferencji użytkownika podczas korzystania ze strony internetowej.
Pliki cookies można też podzielić ze względu na funkcję, którą pełnią – na pliki niezbędne, statystyczne, funkcjonalne i reklamowe.
Z jakich plików cookies korzystamy?
Na naszej stronie internetowej korzystamy z trzech rodzajów plików cookies:
- niezbędnych plików cookies – są to pliki cookies, dzięki którym możliwe jest korzystanie ze strony internetowej, jej prawidłowe wyświetlanie, dostosowanie preferencji dotyczących cookies, jak również zapewnienie bezpieczeństwa. Instalacja niezbędnych plików cookies nie wymaga zgody użytkownika.
Zbieramy następujące rodzaje niezbędnych plików cookies:
a) „Cookieyes-consent” – okres ich ważności to 1 rok (dostawca: CookieYes Limited).
- analitycznych plików cookies – są to pliki, dzięki którym otrzymujemy informację, jak często nasza strona jest odwiedzana i w jaki sposób Pani / Pan z niej korzysta. Dzięki temu mamy możliwość usprawnienia jej funkcjonowania i lepszego dopasowania jej do Pani / Pana potrzeb.
Wśród zbieranych przez nas plików statystycznych mogą znajdować się następujące pliki:
a) „_ga” – okres ich ważności to 1 rok, 1 miesiąc i 4 dni;
b) „_ga_6EW21788JV – okres ważności to 1 rok, 1 miesiąc i 4 dni;
c) „_gjd” – okres ich ważności to 1 dzień;
d) „_gat_gtag_UA 164282273_1” – okres ich ważności to 1 minuta.
Wszystkie powyższe pliki cookies to pliki obce.
- reklamowych plików cookies – umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do Państwa profilu.
Wykorzystujemy pliki:
a) „_gcl_au” – jego okres ważności to 3 miesiące;
b) „test_cookie” – jego okres ważności to 1 dzień.
Ponadto w przypadku korzystania z narzędzi Google Ads możemy wykorzystywać następujące rodzaje plików cookies:
a)._gcl_gs” – jego okres ważności to 3 miesiące;
b) „_gcl_aw” – jego okres ważności to 3 miesiące;
c) „_gac_UA-164282273-1” – jego okres ważności to 3 miesiące;
d) „ar_debug” – jego okres ważności to 6 miesięcy.
Jak zarządzać plikami cookies?
Większość przeglądarek internetowych domyślnie dopuszcza korzystanie z plików cookies na urządzeniu końcowym użytkownika. Jeśli nie chcą Państwo, aby nasza strona internetowa instalowała i przechowywała pliki cookies na Państwa urządzeniu, mogą Państwo dokonać odpowiednich zmian w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej, w tym w szczególności całkowicie wyłączyć tę opcję. Więcej informacji na ten temat znajduje się poniżej. Proszę pamiętać jednak, że wyłączenie plików cookie nie powoduje automatycznego usunięcia istniejących plików cookies z przeglądarki. Jeśli chcą Państwo je usunąć, należy to zrobić ręcznie za pomocą odpowiednich ustawień przeglądarki.
Mają Państwo też możliwość zmiany ustawień dotyczących plików cookies w momencie wejścia na naszą stronę internetową, poprzez zaznaczenie/odznaczenie odpowiednich pól wyboru (checkboxów).
W jaki sposób zmienić ustawienia przeglądarki?
Poniżej znajdują się linki do ustawień najpopularniejszych przeglądarek:
Narzędzia podmiotów trzecich wykorzystywane na stronie internetowej:
Na naszej stronie internetowej możemy wykorzystywać następujące narzędzia:
a) narzędzia firmy Google. Google wykorzystuje pliki cookies w celach analitycznych oraz do tworzenia statystyk i raportów, jak również w celu personalizacji reklam – więcej informacji znajdziesz tutaj: Jak Google używa danych z witryn i aplikacji, które korzystają z naszych usług – Prywatność i warunki – Google
Polityka prywatności Google znajduje się tutaj: Polityka prywatności – Prywatność i warunki – Google
b) narzędzie CookieYes – skrypt odpowiadający za wyświetlanie baneru do zarządzania cookies.